14/12/09

...με ξανθιές

~ ΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ...


Ειναι μια ξανθια και οδηγαει. Σε καποια φαση βλεπει στο βαθος μια ξανθια αστυνομικο να της κανει σημα για να σταματησει.
Σταματαει ανοιγει το παραθυρο και ακουει την ξανθια αστυνομικο να της λεει...
- "Γεια σας..το διπλωμα σας παρακαλω.."
- "Αμεσως!!!" λεει και αρχιζει να ψαχνει ο ξανθια οδηγος στο τσαντακι της,αλλα δεν θυμοταν πως ειναι το διπλωμα. Και κανει στην αστυνομικο...
- "Μηπως μπορειτε να μου πειτε πως ειναι ενα διπλωμα;Επειδη δεν θυμαμαι...Να μου πειτε για παραδειγμα τι χρωμα ειναι και τι σχημα εχει.."
- "Το διπλωμα κυρια μου ειναι ενα μικρο,ροζ,τετραγωνο πραγμα που εχει την φωτογραφια σας πανω" λεει νευριασμενη η αστυνομικος.
- "Α ενταξει κανει η οδηγος" και συνεχιζει το ψαξιμο και βρισκει ενα καθρεφτακι...το κοιταζει και σκεφτεται
("Αυτο θα ειναι..αφου ειναι και μικρο και τετραγωνο και ροζ και εχει και την φωτογραφια μου πανω..")
Και το δινει στην αστυνομικο..
- "Οριστε..αυτο πρεπει να ειναι το διπλωμα μου.."
Το κοιταει η ξανθια αστυνομικος και κανει..
- "Α, συγνωμη κυρια μου...Δεν ηξερα οτι εισαστε συναδελφος..."



~ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ


Συναντιουνται δυο ξανθιες φιλες στον δρομο και αρχιζουν να συζητανε.
Κανει η μια..
- "Ασε να δεις τι επαθα προχθες που εγινε διακοπη ρευματος.Ημουν μεσα στο ασανσερ της πολυκατοικιας μου και περιμενα δυο ωρες μεχρι να ξαναερθει το ρευμα."
Και λεει και η αλλη...
- "Καλε,αυτο δεν ειναι τιποτα. Προχθες με την διακοπη ρευματος εγω ημουν σε κατι κυλιωμενες σκαλες και περιμενα δυο ωρες μεσ' το κρυο μεχρι να ερθει το ρευμα...Ασε φιλεναδα...ασε!!!"



~ HELLOOOO!!!


Ειναι δυο αδερφες,μια ξανθια και μια μελαχρινη.Ο πατερας τους εχει φυγει ταξιδι και γυρναει απροειδοποιητα για να τους κανει εκπληξη. Η μελαχρινη κορη τον βλεπει που μπαινει μεσα στο σπιτι και γεματη χαρα παει και τον αγγαλιαζει και τρεχει μετα κατ' ευθειαν για να παει να παρει τηλεφωνο την ξανθια αδερφη της που λειπει να της πει τα ευχαριστα νεα.
Την παιρνει και της λεει γεματη χαρα...
- "Ελα αδερφουλα,ταξε μου να σου πω.Ο μπαμπας ειναι ...σπιτι!!!"
Και απανταει η αλλη...
- "HELLOOOOO..Ο μπαμπας ειναι ανθρωπος!!!!!"



~ Η ΚΟΡΔΕΛΑ...


Ειναι δυο ζευγαρια που ειναι κολλητοι μεταξυ τους. Αποφασιζουν μια μερα οι κοπελες της παρεας να βγουν εξω και να τα πιουν μονες τους και το κανουν τελικα. Βγαινουν σε ενα μπαρακι,το ξενυχτανε και κατα τις 4 αποφασισουν να φυγουν και να γυρισουν στους αντρες τους.
Ξεκινανε λοιπον με τα ποδια για να επιστρεψουν πισω. Στον δρομο ομως τους πιανει κατουρημα. Τι να κανουν,βλεπουν ενα νεκροταφιο.."Δεν θα μας δει κανεις εδω.." λενε..και μπαινουν μεσα...
Παει η μια πισω απο ενα ταφο και η αλλη πισω απο εναν αλλο..Κανει η μια την αναγκη της,αλλα δεν κρατουσε χαρτι για να σκουπιστει..τι να κανει παιρνει την κιλοτα που φορουσε..σκουπιζεται..και την πεταει.
Το ιδιο προβλημα ειχε και η αλλη κοπελα..δεν ειχε με τι να σκουπιστει..κανει την αναγκη της και αυτη..πιανει μια κορδελα απ τον ταφο που ηταν,για να σκουπιστει..σκουπιζεται αλλα ξεχασε να την πεταξει απ' την βιασυνη της και μενει η κορδελα μεσα στην κιλοτα της.
Φευγουν λοιπον απ το νεκροταφειο.
Την επομενη μερα τηλεφονιουνται οι αντρες των γυναικων.
Λεει ο ενας..
- "Καλα ρε,τι κανανε χθες οι γυναικες μας;; Η δικια μου γυρισε πισω και δεν φορουσε κιλοτα..."
Απανταει ο αλλος στεναχωρημενος..
- "Ρε αυτο δεν ειναι τιποτα. Η δικια μου γυρισε σπιτι και μεσα στην κιλοτα της ειχε μια κορδελα που ελεγε..."ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...."...φαντασου ποσοι την πηραν..."



~ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ...


Ήταν δύο ξανθιές και έπιναν καφέ ένα μεσημέρι. Ξαφνικά η μια ξανθιά έχει μια απορία και ρωτάει στην άλλη:
- "Ρε `συ που πάει το φως όταν το σβήνουμε;"
- "Που θες να ξέρω. Άσε με να το σκεφτώ και θα σου απαντήσω άλλη φορά."
- "Εντάξει", απαντάει η άλλη.
Το ίδιο βράδυ και ενώ ήταν μεσάνυχτα η μια ξανθιά παίρνει την άλλη τηλέφωνο και της λέει:
- "Το βρήκα.....βρήκα που πάει το φως όταν το σβήνουμε!!!"
Η άλλη σαστισμένη αφού είχε μόλις ξυπνήσει της λέει:
- "Πες μου τώρα γιατί νυστάζω!"
- "Όχι, όχι πρέπει να έρθεις τώρα στο σπίτι μου να σου δείξω!!!"
- "Είναι ανάγκη;"
- "Ναι."
Σηκώνεται λοιπόν η μια ξανθιά και πάει στο σπίτι της άλλης ξανθιάς.
- "Έλα δείξε μου που πάει το φως!! Δεν μπορώ να περιμένω..."
- "Πάμε στην κουζίνα...."
Η μια ξανθιά σβήνει το φως και η άλλη απαντά:
- "Ε... Καλά που πήγε το φως.....άνοιξέ το πάλι..... Στα σκοτάδια θα μείνουμε;"
- "Θες να μάθεις που πήγε το φως;......ΑΝΟΙΞΕ Το Ψυγείο Να ΔΕΙΣ!!!!!!!!!!!"



~ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ...


Η ξανθιά ηρωίδα μας βρίσκεται στο σούπερ-μάρκετ και ψωνίζει. Εκείνη τη στιγμή χτυπάει το κινητό της και απαντάει:
- "Εμπρός, ε, Λάκη εσύ είσαι; Πως ήξερες ότι ήμουν εδώ;"



~ ΟΙ 5 ΞΑΝΘΙΕΣ...


Μπαίνει ένας τύπος σ` ένα μπαρ γεμάτο ξανθιές και λέει στην ξανθιά μπαργούμαν:
- "Θες να σου πω ένα καινούργιο ανέκδοτο για ξανθιές; Καλά μιλάμε είναι φοβερό."
Η ξανθιά του απαντάει:
- "Πες ότι θες μα πρέπει να ξέρεις ότι εγώ κι άλλες τέσσερις ξανθιές γύρω σου έχουμε και οι πέντε μαύρη ζώνη στο καράτε και αν πεις κάτι προσβλητικό για εμάς την έβαψες. Λοιπόν εξακολουθείς να θέλεις να πεις το ανέκδοτο;;"
Κι ο τύπος απαντάει:
- "Μπα... Άμα είναι να το εξηγήσω πέντε φορές."

1 σχόλιο: