13/12/09

...διάφορα

~ ΤΟ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙ...


Οδηγούσε ένας νταλικιέρης στην εθνική με 150km..Κάποια στιγμή εκεί που πήγαινε αμέριμνος ακούει ένα ΜΠΑΜ στο μπαμπρίζ του και βλέπει κάτι να πέφτει στην άσφαλτο.Σταματάει γρήγορα τη νταλίκα και κατεβαίνει να δει τι χτύπησε..Κατεβαίνει λοιπόν και βλέπει ενα σπουργίτη να χαροπαλεύει.Το λυπήθηκε και είπε να το πάρει μαζί του και να το πάει σε κανένα κτηνιατρείο στην πόλη για να γίνει καλά.
Το πάει στο πρώτο κτηνιατρείο που συναντά..το πηγαίνει γρήγορα στον γιατρό.Μετα από 4-5 ώρες εγχειρήσεων το σπουργίτη τελικά σώζεται..και το βάζει ο γιατρός-σωτήρας σε ένα κλουβί μεχρι να γίνει καλά..και να το αφήσει μετά ελεύθερο πάλι..μετά απο 10 ώρες ύπνου το σπουργίτη αρχιζει να συνέρχεται..ανοίγει σιγά σιγά τα μάτια του και βλέπει...μπροστά σίδερα..δεξιά σίδερα..αριστερά σίδερα...και κάνει...
- "ΟΧΙ ρε γαμώτο...τον ΣΚΟΤΩΣΑ!!!!"



~ ΑΘΕΟΣ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ...


Πηγαίνει ένας άθεος και άσχετος με θρησκευτικά θέματα σε ένα μοναστήρι και αποφασίσει να μπει σε ένα μαγαζί που υπήρχε εκεί για να αγοράσει μια εικόνα.Μπαίνει λοιπόν και αρχίζει να βλέπει μια μια τις εικόνες..Κοιτάει την πρώτη και ρωτάει τον μοναχό που είχε το μαγαζί..
- "Αυτή η εικόνα εκεί..με την γκόμενα που κρατάει το σκατό στα χέρια της...πόσο κάνει;"
Το ακούει αυτό ο μοναχός και αρχίζει να ορίεται..
- "Είστε καλά ανθρωπε μου;;;η εικόνα εκείνη απεικονίζει την παναγία μας που κρατάει στα χέρια της τον Ιησού Χριστό..και την αποκαλείται ετσι εσείς;;;ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ"...
- "Ναι ναι τελοσπαντων..",κάνει ο άθεος,"..πόσο είναι η τιμή αυτής της εικόνας;"..
- "50 ευρω" λεει ο μοναχος αγριεμενος..
- "Ακριβη ειναι..δεν θα την παρω!!"κανει και εκεινος.
Παει παρακατω και παρατηρει αλλη μια εικονα..
- "Αυτη εδω...με τον νεαρο που χτυπαει με το ακοντιο τον ΓΚΟΝΤΖΙΛΑ..ποσο κανει;"
Το ακουει παλι αυτο ο μοναχος και εχοντας κοκκινησει απ τα νευρα του του κανει..
- "ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ;;;Δεν μπορω να πιστεψω αυτα που ακουω...αυτη η εικονα που αναφερθηκατε ειναι ο αγιος Γεωργιος..που σκοτωνει τον δρακο.."
- "Ναι ναι τελοσπαντων..ποσο κανει;"λεει εκεινος
- "40 ευρω" του λεει και ο μοναχος..
- "Ε, οχι ..ακριβη ειναι και αυτη.." και συνεχιζει παρακατω...
Κοιταζοντας λοιπον τις υπολοιπες βλεπει αλλη μια..
- "Αυτο εδω..το αγγελακι του ερωτα δεν ειναι;;με το τοξο στα χερια;;"
Μην μπορωντας να συγκρατηθει πλεον ο μοναχος υψωνοντας την φωνη του,του κανει..
- "Κυριε μου δεν μπορω αλλο με αυτα που λετε...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΑΛΙ...αυτη η εικονα απεικονιζει τον Μιχαηλ Αρχαγγελο...πιο αγγελακι του ερωτα και βλακειες μου λετε..και κανει 30 ευρω..γιατι ξερω τι θα ρωτησετε.."
- "Ακριβη ειναι και αυτη.." κανει και εκεινος..
Κοιταζει λοιπον ολες τις εικονες..και φτανει στην τελευταια...
- "ΕΕΕ,αυτος εδω ο σταυρος ποσο κανει;"
Ο μοναχος εκπληκτος που επιτελους ειπε κατι σωστο ο αθεος...κανει το σταυρο του και χαμογελοντας του κανει...
- "Επειδη το βρηκες αυτο..και ειπες και κατι σωστο επιτελους..θα στον δωσω 10 ευρω"..και ο αθεος κοiταζοντας καλα λοιπον τον σταυρο κανει...
- "Χμμμ..10 ευρω ε;Μονο ο σταυρος ή μαζι με τον ακροβατη πανω;"



~ ΚΑΣΤΙΝΓΚ ΞΥΛΟΚΟΠΩΝ...


Γινεται απο μια εταιρια κοπης δεντρων ενα καστινγκ ξυλοκοπων,καπου στην Νορβηγια.Την ημερα του καστινγκ μαζευεται πληθος κοσμου εξω απ τα γραφεια της εταιριας.
Μπαινει ο πρωτος μεσα..ψηλος..γεροδεμενος..με ενα τσεκουρι μεγαλο στα χερια να το κραταει στιβαρα..
- "Προυπηρεσια εχετε κυριε;"..του κανει η επιτροπη...
Και απανταει..
- "Ημουν 20 χρονια στα δαση του αμαζονιου..εχω κοψει δεντρα και δεντρα εγω.."..
- "Ωραια θα σας ενημερωσουμε.." κανει η επιτροπη και φευγει εκεινος.
Μπαινει μετα ο επομενος..ψηλος..γεροδεμενος και αυτος..με ενα αλισοπριονο στα χερια να τ κραταει στιβαρα..
- "Προυπηρεσια;"..τον ρωτανε..
- "Εγω ημουν 30 χρονια στα δαση της αλασκας,,εχω κοψει τις παναγιας τα ματια...βελενιδιες..κυπαρρισια..οτι βαζει ο νους σας.." απαντα εκεινος και φευγει.
Μπαινουν λοιπον ολοι οσοι πηγαν και μενει ενας τελευταιος..Μπαινει λοιπον μεσα και εκεινος...κοντος..αδυνατος..κρατωντας ενα τσεκουρι στα χερια και προσπαθοντας να ισορροπησει γιατι ηταν βαρυ για εκεινον το τσεκουρι.Αρχιζουν να γελανε στην επιτροπη λοιπον και πεταγεται ενας και τον ρωταει απορρημενος..
- "Καλα τι κανεις εσυ εδω;"...και απανταει εκεινος με νευριασμενο υφος..
- "Τι τι κανω εγω εδω;Για το καστινγκ ηρθα βεβαια!!!!"...
- "Ωραια λοιπον...πες μας τι προυπηρεσια εχεις.."..και απαντα εκεινος παλι..
- "Εγω,ημουν 40 χρονια στην Σαχαρα...!!!!"
Κοιταζονται στην επιτροπη απορρημενοι με την απαντηση του και του λενε..
- "Σαχαρα;Αφου εκει δεν εχει δεντρα κυριε μου.."...και απαντα εκεινος με χαμογελο..
- "ΧΑ....ΤΩΡΑ δεν εχει..."



~ "ΜΟΜΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ..."


Σε ένα πανεπηστημιο της Παλαιστίνης,διδάσκει ένας καθηγητής στο τμήμα "Εφαρμοσμένη Τρομοκρατική".Έχει γεμίσει λοιπόν το αφιθέατρο με φοιτητές και παρακολουθούν τον καθηγητή τους που είναι ζοσμένος με εκρηκτικά απ την κορφή εώς τα νύχια για τις ανάγκες της διάλεξης.Εκείνος απευθύνεται στους φοιτητές και τους λέει:
- "Προσέξτε με καλά...Θα σας το δείξω μόνο μια φορά..."



~ Ο ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ...


Απογοητευμενος απ τους ανθρωπους γυρω του,παει καποιος σε εναν ψυχολογο για να του λυσει ενα μεγαλο προβλημα που εχει.
Κλεινει ραντεβου..παει στην ωρα του..και μπαινει μεσα στο ιατρειο και λεει με απεγνοσμενο υφος στον ψυχολογο..
- "Γιατρε μου βοηθηστε με σας παρακαλω ..εχω ενα τεραστιο προβλημα...δεν μου δινει κανεις σημασια..." και ο γιατρος κανει..
- "Εεε...να περασει ο επομενος!!!"...



~ ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ...


Ειναι καποος σε μια ταβερνα και εχει παραγγειλει για φαγητο κοτοπουλο..καποια στιγμη φωναζει τον σερβιτορο και του κανει..
- "Μηπως μπορειτε να ψησεται λιγο ακομα το κοτοπουλο μου;;"...
- "Γιατι..τι εχει;;;"τον ρωταει ο σερβιτορος...
- "Συγνωμη πας σας το ζηταω" κανει ευγενικα ο πελατης,"αλλα μου τρωει τις πατατες..."



~ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΝΟΣ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΥ...


"Να βγω εξω βολτα και να βλεπω αυτο που δεν μπορω να γ@#$%ω..ή να κατσω μεσα και να γ@#$%ω αυτο που δεν μπορω να βλεπω..."



~ Η ΤΕΛΕΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ...


Δυο φιλοι,ο νικος και ο κωστας,συναντιουνται τυχαια μετα απο χρονια σε ενα πολυκαταστημα.
- "Νικο;τι κανεις ρε φιλε;"..κανει ο ενας..
- "Μια χαρα ρε φιλαρακι..Εσυ;χαθηκαμε τελειως γαμωτο..ποσο καιρο εχουμε να τα πουμε;"...κανει ο αλλος..
- "Ασε..πολλα χρονια..ολα καλα εγω..εσυ τι κανεις ομως εδω;" του λεει ο Κωστας...
- "Να ηρθα με την γυναικα μου για ψωνια..αλλα χαθηκαμε και την ψαχνω.." απαντα ο Νικος...
- "Και εγω το ιδιο ρε συ..χαθηκαμε με την γυναικα μου εδω..και για πες μου..πως ειναι η γυναικα σου στο περιπου..μηπως την ειδα για να σου πω που ειναι"(Κωστας)
- "Να μωρε..ειναι ψιλη..ξανθια..με πρασινα ματια...εχει... ενταξει..αρκετα μεγαλο στηθος...και ο κωλος της θυμιζει jennifer lopez..για πες μου και εσυ..η δικια σου πως ειναι..μηπως την ειδα;"
- "Ρε ασε τωρα την γυναικα μου...και παμε να βρουμε την δικη σου..." του κανει ο αλλος.



~ Ο ΛΕΠΡΟΣ...


Ηταν σε μια φυλακη δυο κρατουμενοι στο ιδιο κελι και μιλουσανε.Ο ενας απ τους δυο ηταν λεπρος.Πανω στην κουβεντα ξυνει ο λεπρος την μυτη του.Ετσι πως την ξυνη του μενει στα χερια.Ε και τι να κανει, την πεταει εξω απ το παραθυρο.Μετα απο λιγο ενω συνεχιζοταν η συζητηση,ξυνει το αυτι του και του μενει και αυτο στα χερια.Το πεταει και αυτο εξω απ το παραθυρο.Περνουσε η ωρα και ο λεπρος συνεχισε να πεταει εξω μελη του σωματος του που του εμεναν στα χερια.Ε και στο τελος δεν αντεξε ο συγκρατουμενος του και κανει στον λεπρο...
- "Τι εγινε ρε φιλαρακι;;;Σιγα-σιγα την κανουμε;;;"



~ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ...


Ειναι ενας αμερικανος,ενας ιαπωνας και ενας ελληνας και συζητανε για τα μεσα μαζικης μεταφορας που υπαρχουν στις χωρες τους και για το ποσο γρηγορα ειναι.Κανει ο αμερικανος...
- "Εμεις στο αμερικα εχουμε πολυ γρηγορα λεωφορια.Η δουλεια απ το σπιτι μου απεχει 30km και ενω εγω σχολαω στις 2...2 και 20 ειμαι σπιτι μου και τρωω."
Και συνεχιζει κ ιαπωνας...
- "Εμεις στην ιαπωνια εχουμε απιστευτα γρηγορο μετρο.Ενω το σπιτι μου εχει 50km αποσταση απ την δουλεια μου,σχολαω 2...και 2 κ' 10 καθομαι στο τραπεζι και τρωω."
Ε και πεταγεται ο ελληνας και λεει...
- "Ρε τι μου λετε και οι δυο σας τωρα;;;Μπορει να μην εχουμε εμεις στην ελλαδα γρηγορα μεσα...αλλα σχολαω 2...και 12 κ' 15 ειμαι σπιτι και αραζω..."



~ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ Ή ΚΟΛΑΣΗ...


Πεθαινουν ενας Αμερικανος,ενας Αγγλος και ενα Ελληνας και ερχεται να τους παρει ο Χαρος.Τους παιρνει λοιπον και τους κανει...
- "Θα σας βαλω μια δοκιμασια.Οποιος απο εσας την περασει θα παει στον παραδεισο.Οποιος ομως αποτυχει θα τον παρω μαζι μου στην κολαση.
- "Βλεπεται εκεινη την λιμνη;Θα πεταξει ο καθενας σας οτιδηποτε θελει χωρις να το δω και αν δεν το βρω αυτο θα πατε στον παραδεισο,αλλιως εχει κολαση το μενου..."
Συμφωνουν κα οι τρεις να περασουν την δοκιμασια...
Αρχιζει λοιπον ο αμερικανος πεταει κατι.Πεφτει στην λιμνη ο Χαρος...ψαχνει ψαχνει και μετα απο 3 ωρες βγαινει και παει μπροστα στον αμερικανο και του κανει...
- "Αυτο τον στιλο δεν πεταξες;"
- "Ναι" του κανει ο Αμερικανος μην μπορωντας να πιστεψει πως τα καταφερε και βρηκε το στιλο.Τον παιρνει λοιπον μαζι του στην κολαση ο Χαρος.
Μετα ηταν η σειρα του Αγγλου να πεταξι κατι...Πεταει και αυτος λοιπον.Πεφτει ο χαρος μεσα στην λιμνη...μετα απο 6 ωρες βγαινει και παει μπροστα στον Αγγλο και του λεει...
- "Αυτη εδω την καρφιτσα δεν πεταξες;;"
- "Ναι!!!" κανει κ ο Αγγλος εκπληκος.Τον παιρνει και αυτον ο Χαρος στην κολαση.
Τελος,ηταν η σειρα του Ελληνα.Πεταει λοιπον και αυτος κατι..Πεφτει στην λιμνη ο Χαρος.Ψαχνει...ψαχνει...περνανε 6 ωρες...περνανε 12...περνανε 24...32..δεν βρισκει τιποτα ο Χαρος.Βγαινει λοιπον απο την λιμνη απογοητευμενος και μην μπορωντας να πιστεψει οτι δεν βρηκε αυτο που πεταξε ο Ελληνας και του κανει...
- "Ενταξει περασες την δοκιμασια και θα πας στον παραδεισο.Αλλα λυσε μου μονο την απορια και πες μου τι στο διαολο πεταξες και δεν μπορεσα να το βρω.."
Και κανει ο Ελληνας με πονηρο υφος...
- "Πεταξα...ενα αναβραζον ντεπον.."



~ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ...


Ένας κλέφτης αποφασίζει να κλέψει ένα σπίτι πλουσίων. Το παρακολουθεί μαθαίνει πότε θα λείπουν και το βράδυ εξοπλισμέμος με όλα τα σύνεργα μπαίνει μέσα. Εξουδετερώνει το συναργερμό και εκεί που κλέβει ακούει μια φωνή.
- "Ο Ιησούς σε βλέπει και θα σε τιμωρήσει."
Ξαφνιασμένος κοιτάει να δει από που έρχεται η φωνή αλλά μη βλέποντας τίποτα συνεχίζει τη δουλειά του. Οπότε σε λίγο ξανακούει τη φωνή να του λέει:
- "Ο Ιησούς σε βλέπει και θα σε τιμωρήσει."
Αποφασισμένος να δει από που έρχεται η φωνή βλέπει ένα παπαγαλάκι.
- "Εσύ μιλάς και με τρόμαξες;"
- "Ναι, εγώ."
- "Μπα και πως σε λένε;"
- "Όμηρο."
- "Όμηρο; Μα καλά τι όνομα είναι αυτό για παπαγάλο;"
- "Γιατί είναι το Ιησούς όνομα για ντόπερμαν;"



~ Ο ΠΟΝΤΙΟΣ


Ειναι στην ζουγκλα ενας Αμερικανος,ενας Γερμανος και ενας Ποντιος και εκει που περιπλανιουνται τους πιανουν οι Ζουλου και τους λενε...
- "Θα σας σκοτωσουμε..το ξερετε αλλωστε.Αλλα σας δινουμε τη ευκαρια να επιλεξετε εσεις πως θελετε να πεθανεται..και αν κανεις την γλυτωσει θα τον αφησουμε ελευθερο"
Και τους δειχνουν μια λαιμητομο και μια κρεμαλα..και τους κανουν.
- "Αποφασιστε...κρεμαλα ή λαιμητομος;;;"
Παει πρωτος ο Αμερικανος και λεει...
-"Εγω προτιμω λαιμητομο..Να πεθανω μια κ εξω χωρις πολλα πολλα.."
Τον βαζουν λοιπον στην λαιμητομο...και γινεται ενα ΤΣΑΦ και του κοβεται μονο το μαλλι του..την γλυτωνει και τον αφηνουν να φυγει...
Παει μετα ο Γερμανος...
- "Και εγω θα επιλεξω την λαιμητομο...μια και εξω να πεθανω.."
Τον βαζουν λοιπον και αυτον στην λαιμητομο...γινεται ενα ΤΣΑΦ..και του κοβεται μονο το μαλλι του και εκεινου..ελευθερος και αυτος...
Μενει τελευταιος ο Ποντιος και κανει..
- "Εγω θελω την κρεμαλα!!!!"
Μενουν εκπληκτοι οι αλλοι δυο και του κανουν..
- "Καλα βλακας εισαι ρε..;;;παρε τη λαιμητομο να γλυτωσεις,οπως εμεις.."
Και κανει αμετακλητος στην αποφαση του και με σιγουρια...
- "ΟΧΙ ΕΙΠΑ!!!Θα παρω τη κρεμαλα εγω...γιατι η λαιμητομος ειναι χαλασμενη..."



~ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΕΙΔΗΣΗ...


"Διθεσιο αεροπλανο συνετριβεται σε νεκροτεφειο..τα μεχρι στγμης στοιχεια μας λενε οτι υπαρχουν 170 ανθρωποι νεκροι..ενω αναζητουνται αλλοι 150..."



~ 2 ΦΙΛΟΙ...


Δυο φίλοι συζητούν για τις γυναίκες τους:
- "Δεν μου λες", λέει ο ένας, "η γυναίκα σου είναι καλή στο κρεββάτι;"
- "Τι να σου πω", λέει ο άλλος, "άλλοι λένε ναι, άλλοι λένε όχι..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου